סרטון – מה זה קהילת האינדי האקרס?

# ההזדמנות

אוקי, כשאני שמעתי על הנושא הזה של indie מיד זה תפס אותי הרגשתי צמרמורת החיוך כבש לי את הפנים והרגשתי זיקוקי דינור.

הסיבה שהרגשתי כל כך טוב כי זה נתן לי תשובה לגבי משהו שאני אפילו לא ידעתי שיש לי לגביו שאלה. הרגשתי שקיבלתי מתנה.

אבל זה לא משנה ממה אני מתלהב בסוף זה עניין של האם זה יעניין אנשים אחרים?

איך זה עוזר לאנשים אחרים לקבל ערך אמיתי ולשמח ?

אני אסביר קצת על עצמי כי זה אולי קצת שייך פה, אבל יש לי כבר קרוב ל 800 נרשמים ביוטיוב עם סרטונים ועשרות אלפי צפיות, רשימת תפוצה ומאות אנשים שלמדו או היו לקוחות אצלי בסטודיו…

הפשן שלי תמיד היה לצאת ללמד להעביר את הידע אבל וזה מאוד חשוב האבל הזה – גם להמשיך ללמוד ליצור לעשות דברים חדשים בשיתוף ובקהילתיות.

העניין הזה הלך ודעח עם השנים, העומס העבודה המעבר לעצמאות המעבר לצפון שישה ילדים ועוד…

התחנתי ב 2013 ועוד ב 2011 כתבתי חזון לג׳ירפה מדיה. מצאתי את המסמך הזה לאחרונה ואני חייב להגיד שאני שמח שיש לי עקביות.

זה קצת כמו להצליח לגלות משהו שרציתי כשהייתי קטן אבל עכשיו זה מרגיש לי מאוד אפשרי ואפילו מדייק את מה שאני רוצה לעשות.

עכשיו אני הולך להראות לכם בדיוק איך גיליתי את זה דרך סיפור של יזם מצליח עם עסק מטורף ומודל שפשוט גורם לך לחשוב על זה,

[[הסיפור על היזם המצליח]]

אני רק לקחתי את זה עבור השם של הקהילה והמטרה והחזון שבעצם מתממשים בתוך הקהילה.

קהילת indie hackers israel היא שילוב של כמה דברים שחשבתי עליהם ב 15 שנה האחרונות, אז בעקרון כל מה שצריך זה רק להכניס את האימייל שלך ולהתחבר כדי להמשיך לקבל מיילים ולעקוב אחרי ההדרכות והסרטונים.

עכשיו אני הולך להראות את הסרטון שהכנתי כבר לפני שנה, כלומר אני בעצם אומר שהיו לי הרבה ניסיונות לאורך הדרך להתחיל את המהלך שעכשיו אני באמת מוציא

ואני גם אסביר לאורך הדרך איך ולמה היו כל ההתעכבויות ומה עבר עלי יחד עם להיות אבא לשישה ילדים מתוך לגיל שש. (כן זה לא טעות)

[[אי של שפיות – הסיפור של ההפצה בצוק איתן. (מעין הוכחה או סיפור שמראה עוד שריטה על היד שעברתי)]]

אינדי האקרים – עומדים מול סדרת אתגרים ייחודיים במהלך מסעם היזמותי.

כמה מהאתגרים הנפוצים שהם נתקלים בהם כוללים:

    1. מגבלת משאבים: אינדי האקרים לעיתים עובדים על תקציב צמוד ויש להם גישה מוגבלת להון, מה שיכול להקשות על מימון הפרויקטים וגידול העסקים שלהם.
    2. ניהול זמן: כיצד מתנהלים את זמנם שלהם היכרותית עם אנשי העסקים העצמאיים לעיתים רבות מנהלים מספר תפקידים שונים ונדרשים לטפל במגוון של משימות חיוניות כגון פיתוח מוצרים, שיווק, תמיכה לקוחות ועוד.
    3. תחרות בשוק: אינדי האקרים צריכים למצוא דרכים יצירתיות להבחין את עצמם ולתפוס מקום בשוק בו מתמודדים עם תחרות מובילה ומותאמת.
    4. בניית קהל יעד: בניית קהל קורא או לקוח מקונקרטי ונאמן יכול להיות אתגרי לאינדי האקרים, במיוחד כשהם מתחילים מאפס וללא מותג מוכר.
    5. למידה חדשה: אינדי האקרים לעיתים צריכים לרכוש ידע וכישורים חדשים בתחומים שונים כגון שיווק, עיצוב, תכנות וניהול עסקי. תהליך הלמידה המתמשך יכול להיות מאתגר ולדרוש השקעה זמן ומאמץ.
    6. בידוד ותמיכה: העבודה בעצמאות לעיתים יכולה להגרים תחושת בידוד. אינדי האקרים עשויים להתמודד עם קושי למצוא רשת תמיכה של אנשים עם רעיונות דומים שיכולים להבין את האתגרים הייחודיים שלהם ולהציע הדרכה ועזרה.
    7. גידול והתרחבות: כאשר אינדי האקרים מצליחים והפרויקטים שלהם מתרחבים, הם נתקלים באתגר של התרחבות הפעילות, ניהול דרישות גוברות והבטיחות של גידול בלתי תלוי על חוסר תלותם.

למרות האתגרים הללו, אינדי האקרים מובילים אתם מוטיבציה עזה, יכולת השתמשות במשאבים באופן מוחזק והשקפת עולם שלא מתפשרת. בתמיכה המתאימה, הם יכולים להתגבר על האתגרים ולהשיג הצלחה במאמציהם היזמיים.

Related Articles

Responses

Your email address will not be published. Required fields are marked *